۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

 وام کارتخوان بانک سپه

 وام کارتخوان بانک سپه
کد خبر : ۶۵۵۹۷۳

همانطور که می‌دانید، امروزه با وجود مشکلات اقتصادی فراوان، بسیاری از کسب و کارها دچار رکود و کسادی شده‌اند. یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای نجات کسب و کار از کسادی و رونق بخشیدن به آن، دریافت تسهیلات است. البته خوب است بدانید که دریافت تسهیلات به همین سادگی‌ها هم نیست؛ اما نیازی نیست نگران باشید چرا که شما می‌توانید با انجام چند عمل ساده، برای کارتخوان بانک سپه و تسهیلات آن اقدام کنید.

 خوشبختانه در ماه‌های اخیر، طبق بخشنامه‌ها بانک سپه قادر به ارائه تسهیلات کارتخوان به کاربران با مبالغ مختلف و اقساط منعطف است. البته برای دریافت این تسهیلات، باید نکات خاصی را مد نظر قرار دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با خصوصیات و نحوه دریافت وام کارتخوان بانک سپه بیشتر آشنا شوید.

 شرایط و مدارک مورد نیاز وام کارتخوان بانک سپه

 یکی از شرایط بسیار مهم وام کارتخوان بانک سپه، این است که فرد متقاضی نباید هیچگونه سابقه چک برگشتی داشته باشد. علاوه بر آن، فرد متقاضی نباید به بانک بدهکار باشد. اگر بنابر دلایلی به بانک بدهکار هستید، باید حساب قبلی خود را تسویه کنید و مجدداً برای دریافت تسهیلات اقدام کنید. علاوه بر آن، فرد متقاضی باید دارای کارتخوان متصل به حساب بانک سپه خود باشد. ارائه تراکنش مالی خوب در طول ۲ الی ۶ ماه نیز برای دریافت این تسهیلات امری ضروری و الزامی است. فراموش نکنید که فرد متقاضی باید دارای جواز کسب با اعتبار بیش از ۶ ماه باشد.

 و اما مدارک لازم برای دریافت تسهیلات کارتخوان سپه؛ از مهم‌ترین مراحل دریافت این تسهیلات، ارائه مدارک لازم است. برای انجام این کار، شما باید کپی تمامی مدارک شناسایی خود و ضامن را به بانک ارائه دهید. از طرفی دیگر، جهت دریافت این تسهیلات باید چک یا سفته معتبر نیز ارائه دهید. لازم به ذکر است که استفاده از مدارک فاقد اعتبار، می‌تواند فرآیند دریافت این وام را به چالش بکشد. از طرفی دیگر، وجود هرگونه نقصی در مدارک سبب کاهش سرعت دریافت وام کارتخوان بانک سپه می‌شود. به همین دلیل، باید قبل از انجام هر کاری، مدارک لازم و ضروری را فراهم سازید.

 مزایای وام کارتخوان سپه

 یکی از مهم‌ترین مزایای وام کارتخوان بانک سپه، سود و کارمزد نسبتاً پایین و اقساط منعطف آن است. متقاضیان می‌توانند با کمترین بهره و اقساط، این تسهیلات را دریافت نموده و به کسب و کار خود رونق ببخشند. از طرفی دیگر، دریافت تسهیلات کارتخوان بانک سپه نسبت به سایر وام‌ها آسوده‌تر است. علاوه بر آن، متقاضیان می‌توانند پس از اتمام اقساط، برای دریافت مجدد تسهیلات در خواست کنند. پس فرصت را غنیمت شمارید و در اولین زمان برای دریافت این تسهیلات پر سود، اقدامات لازم را به عمل‌آورید.

 مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک سپه چقدر است؟

 بسیاری از کاربران با این سؤال مواجه می‌شوند که مبلغ تسهیلات کارتخوان بانک سپه چقدر است؟ پیش از هر چیزی باید بدانید که مبلغ این تسهیلات از عوامل خاصی همچون مدت زمان بازپرداخت، مبلغ و زمان سپرده و تراکنش‌های مالی و امتیاز اعتبار سنجی تأثیرپذیر است. هر چقدر که تراکنش و گردش‌های مالی در طول شش ماه بیشتر باشد، مبلغ وام نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد. مبلغ کل وام کارتخوان بانک سپه از ۱۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان با توجه به شرایط ذکر شده تخمین می‌خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به امتیاز حساب و مبلغ وام، می‌توانید به سامانه امید بانک سپه مراجعه فرمایید.

 بهره و کارمزد سالیانه بانک سپه

 قبل از انجام هر اقدام جهت دریافت وام کارتخوان بانک سپه، بهتر است اطلاعاتی راجع به بهره و کارمزد سالیانه آن داشته باشید. خوب است بدانید که عواملی همچون مدت زمان بازپرداخت و مبلغ وام بر روی میزان بهره سالیانه این تسهیلات تأثیر گذارند. اما خوشبختانه سود سالیانه تسهیلات کارتخوان بانک سپه نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مناسب‌تر است. در سال جاری، سود و کارمزد سالیانه این تسهیلات حدود ۲۳ درصد تخمین می‌خورد. لازم به ذکر است که کاربران باید قبل از دریافت وام، مبلغ جزئی را به بانک جهت تشکیل پرونده و اعتبار سنجی پرداخت کنند.

 آیا همه اشخاص حقیقی، می‌توانند وام کارتخوان بانک سپه را دریافت کنند؟

 آیا همه اشخاص حقیقی می‌توانند تسهیلات دستگاه پوز بانک سپه را دریافت کنند؟ همانطور که پیش‌تر اشاره شد، کاربران برای دریافت این تسهیلات باید شرایط خاصی را دارا باشند. اما خوشبختانه تمامی اشخاص حقوقی که دارای کارتخوان بانک سپه به مدت حداقل ۲ ماه و پروانه کسب و ضامن معتبر هستند، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود قبل از انجام هر اقدام، با متخصصان و کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت فرمایید.

 نحوه دریافت تسهیلات کارتخوان بانک سپه

 برای دریافت وام کارتخوان بانک سپه، شما نیاز به یک دستگاه پوز متصل به این بانک خواهید داشت. البته دیگر نیازی نیست برای دریافت کارتخوان بانک سپه مبالغ زیادی را صرف نموده و در حساب پول بلوکه کنید. شما می‌توانید با انجام یک اقدام ساده، صاحب یک دستگاه کارتخوان بانک سپه شوید و لذت ببرید. خوب است بدانید که دستگاه کارتخوان سیار me31 برند newland با تمامی نرم‌افزار و برنامه‌های بانک سپه و سایر بانک و مؤسسات مالی عضو شتاب سازگاری دارند.

 پس از دریافت کارتخوان، باید به مدت ۲ الی ۶ ماه، تعداد تراکنش‌های روزانه را افزایش دهید تا بتوانید مبلغ وام بیشتری دریافت کنید. در مرحله بعد، باید مدارک خود را ارائه دهید و اقدامات لازم برای اعتبار سنجی را به عمل‌آورید. پس از اتمام مراحل، مبلغ وام به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب شما واریز می‌گردد.

 کلام پایانی

 همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، تسهیلات کارتخوان بانک سپه مزایای بیشماری دارد. برای دریافت کارتخوان این بانک با شرایط آسان و مبلغ مناسب و امکانات فراوان، بدون نیاز به بلوکه کردن پول در حساب کافی است وارد سامانه دریافت کارتخوان سیار بانک سپه در وبسایت پرداخت کالا شوید و مراحل ثبت نام و دریافت را پشت سر بگذارید و مدارک لازم را در وبسایت قرار دهید.